Saturday, October 13, 2012

MISI MENCARI KAIN NET

Abis citer kena tipu, ada lagi chiritera nak cari kain net..... Alah kain yang buat veil tu, kalo tak tahu gak, tanyalah cik google! Alang-alang kat area bangi, pusing-pusing la kat bangi tu cari kain net... kedai pertama yg nampak Gulatis Silk House, gembiranya sebab setel masalah. Panjangtlah sampai ke tingkat dua, yang ada hanya warna krim etc. Warna putih TIADA!

Pusing lagi ke Giant Bangi, lagilah takde kedai kain, pegi pulak Kompleks yg kat McD kat bangi, lupa plak namanya, pun tak dak gak! tanya-tanya orang kat situ, ada ke patut dia suruh pi Nilai, aduh sebak dada dengar. JAUH!

Balik ke Puchong, pegi IOI. dalam tu ada kamdar, masuk, yg ada semua warna kecuali Putih :(. pegi pulak Tewah dalam IOI gak, ynag ada warna hitam, ish-ish-ish takkan nak pakai veil color hitam.... tapi ada orang buat kot. ntahla apa dia orang pikir.... So balik dengan hati yang geram dan penat.

Dah la nak tido, ok bai, selamat malam...... Hari yang tak best buatku!!!! Mudah-mudahan esok ada pelangi untukku.. Amin.

No comments:

Post a Comment